مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: خیران نیک اندیش با کمک مالی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های این استان شدند.

یدالله روحانی منش گفت: یک زندانی که دارای چهار فرزند خردسال است به علت بدهی یک و نیم میلیارد ریالی در زندان به سر می‌برد.

او گفت: این زندانی در کار و حرفه‌ای مشغول به کار، اما به علت ورشکستگی و ناتوانی در پرداخت اقساط و بدهی از سه ماه پیش راهی زندان شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: با کمک مدیر یک واحد تولیدی بخشی از بدهی این زندانی پرداخت و مابقی آن از سوی ستاد دیه تامین شد و این زندانی با پرداخت بدهی به آغوش خانواده بازگشت.

روحانی منش گفت: همچنین هزینه ترحیم پدر یک خانواده صرف آزادی یک زندانی مهریه شد که به علت تاخیر در پرداخت مهریه زندانی شده بود.

او گفت: در حال حاضر شمار زندانیان جرائم غیرعمد این استان ۲۴۷ نفر است که امید می‌رود با کمک مردم سخاوتمند این استان تعداد زیادی از این محکومان مالی تا پایان سال آزاد شوند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار